söndag 22 augusti 2010

scream my lungs out

HERREGUD! måste jag börja med att säga. Är det vinter ute? Kom precis hem från...ute. Det är ju freeeeeezing. Mina tår är nästan frusna trots att jag hade mina converse på mig i augusti! Vad händer med denna jord? Jag som trodde att det skulle bli varmare. Men icke. Var iallafall ute och kollade på när sweet wire och fusion spelade, riktigt bra faktiskt. Innan de kollade som sagt jag och putte på film, date night hette den, inte speciellt bra. Efter filmen hör jag att min granne står och ropar på mig nere i hallen... Så jag springer ner och i mitt vardagsrum sitter då varenda själ som lever i huset bredvid, dvs 7 pers! och där kommer jag ner springades i mjukis byxor, ruffsigt hår och ser allmänt mongo ut. Surprice! Vi kom inte till festen så dom kom med festen till oss.
Kvällen blev kanon, massor med härliga människor och mycket skratt. Men nu är det nog dags för mig att hoppa i säng.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar