fredag 20 augusti 2010

Hear You Me

Jaha! Sitter man här sista fredagen på sommarlovet 2010. Är nog den bästa sommaren sen sommar 05 skulle jag tro. Appropå 2010, i onsdags satt jag och mina kära vänner och diskutera om man säger tvåtusentio eller tjugohundratio?!Trickie. Om 2½ dagar trampar jag in i Rudbecks ljushall efter 10 veckors frånvaro. Känns bra vissa stunder medan andra stunder är fyllda med lite ångest och panik. Har dock inte införskaffat mig varken ny penna eller sudd! Känns inte som ett måste just denna sekund heller, eftersom vi har våra älskade,hatade,onödiga,behövliga datorer att släpa på dag ut och dag in. På måndag kl 12:00 ska jag iallafall möta upp mina två godingar och se till att få det fixat. Min drog denna vecka har varit one tree hill, guds verk till människan enligt mig. Mark Schwahn är ett geni. Musiken i varenda avsnitt är inte och prata om!! dear god.
Ikväll ska jag träna, känns som det va år sen men va ju trots allt bara 7 dar sen. Sen blir jag bombad av sms just nu, verkar som mina tjejor är sugen på party ikväll också. Får väl se om det blir klackarna i taket eller en hemmakväll med film,glass och kanske en putte?

Nu sticker jag, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar