tisdag 31 augusti 2010

turkiet hjärta mig

Åh! Hitta nyss massa bilder från när jag var i Turkiet med Putte i somras. Så sjukt härligt och varmt. Då satt jag och klagade på hur varmt det var när svetten rann kl 2 på natten, hur kvavt det var den kvällen vi kom ner, hur solen brände sig fast på låren och kinderna, på att havet var så varmt att det inte svalka..och ja, nu sitter jag här i snart smällkalla vintern(känns det som) och ångrar att jag ens yttrade mig om dessa saker mellan den 24/7 och 1/8!! Nästa sommar är redan planerad! En resa med mina kära vänner och en med Puttes familj. A hard work work sjunger det i mitt huvud! Appropå jobb, så börjar jag jobba imorgon med min kära vän Emelie. Vi har nämnligen fått jobb som timanställda på Växhuset. Jobbar även torsdag. Så nu är det bara ligga i. Vuxenlivet är bara runt hörnet.
Från det ena till det andra så träffa jag på min polare(he-he) Fredrik Reinfeldt igår! Alltid trevligt med en vinkivink från den mannen. 
Ikväll blir det att lägga sig tidigt. Imorse hatade mina ögon mig skapligt mycket för; lampan lös rakt i ansiktet på mig, petade även mig själv i ögat med min rougeborste(efter det hatade dom mig ännu mer, mest mr vänster), gick även in i den dumma, bokstavligt talat plankan som står lutad mot min vägg. Efter det hatade min lilltå mig också. Så detta kan ha varit den jobbigaste morgonen på länge...hade ingen att skylla på heller förutom mig själv. Därför blev den extra jobbig.
Nu ska jag duscha och slänga mig framför tvN!

underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar