söndag 29 augusti 2010

Time flies!



Hejhå! Nu va det ett tag sen känner jag. Haft fullt upp! Det var länge sen jag hade så mycket att göra. I fredags blev det träning och tjejmiddag hemma hos Malin som sagt. Apkul hade vi! Spela spel ,åt, prata, och musik såklart. Igår bar det in till stan runt 12 med mams och paps. Kom hem med ett par skor,en väska och en blus! Precis det jag var ute efter. Tänk att man blir så glad när man hittar det man vill ha, och inte köper dom saker som är "okej" utan man går in i en affär och så får man syn på tröjan man har i sin fantasi. Den liksom bara hänger där och glittrar med att ljus koncentrerat på just den! LYCKA! känner man. Well well, lördags kvällen tillbringades delvis hemma hos Malin igen, dock var inte hon närvarande utan hennes broder och ett antal andra pojkar hade lite grillfest. Gick hem vid 10 någonting och kolla på oth, var så galet trött också så somna inte allt för sent.
Nu börjar andra veckan i skolan. Helt sjukt vad fort veckan gått. Bara 9 veckor kvar till höstlov, he he! countdown.

Nu ska jag vänta på att min vovve kommer hem så ska vi busa! Saknat den lilla skiten. Min walk-in closet är i stort sett klar nu. how great!? Måste pussa på mina söta föräldrar för de.
Nu kom min vovve! Ska städa också, och plugga!
hejjj

2 kommentarer:

  1. I like the look! Ngt i kollage stilen skulle jag vilja ha, men inte hittat ngr bra bilder. NICE! Puss'
    N

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera