måndag 23 augusti 2010

Tillbaka i skolbänken

Jaha! Då är första skoldagen avklarad. Trevligt att se alla kära class mates efter en lång tid. Tre nya ansikten också. Vet inte om jag ska vara glad för deras skull eller tycka synd om dom som hamnat i våran klass...vi är inte riktigt som alla andra. Men det är just därför alla lärare älskar oss så mycket! Mötte upp Johanna vid 12 redan trots att vi inte börja förrän 14. Vi skrek som små flickor när vi sågs och det innebär att vi inte setts på ett tag. Jessica sa att hon skulle bli 10 minuter sen till våra reunion utan för sf. 54 minuter senare dyker hon upp. Det var en lättnad, för då är allt som vanligt! Fram till vi börja gick vi omkring, köpte kollegeblock, kollade på skor och allt annat som staden har att erbjuda. Sprang in i en och annan vän också.
Igår insåg eller har väl insett det för länge sen, men igår va det värst. MIN GARDEROB ÄR FÖR LITEN!! Det är så att jag inte ens får in en galge.... så nu håller mina kära föräldrar på att bygga mig en walk-in closet gott folk. Too good to be true, I know.
Ne, nu ska jag ut på en promenix. hej




Dagens outfit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar