onsdag 25 augusti 2010

One tree hill återigen

Mitt beroende tar aldrig slut! Jag kan inte gå en dag utan att kolla på minst ett avsnitt. Just nu sitter jag och skriver och kollar samtidigt! Går inte så jätte bra i och med att jag skrivit en mening på 5 minuter. Hard work! Kom hem för inte så länge sen från träning, Min halv-trasiga lår muskel mår inte så jätte bra just nu, men den reparerar nog sig skulle jag tro. Nåja, tror jag har upplevt mitt livs längsta dag idag. Den va så sjukt lång!! kändes som de iallafall.
Alltså denna musik i one tree hill! Kan inte beskriva kärleken för den. Det är liksom....GAHH!! det är som att ta en stooor, största vatten ballong du hittar och kastar den på mig! Så känner jag när dessa låtar spelas i detta underbara program.
Ge mig en nu tack!
Usch vad jag saknar min puttis nu. Har inte träffat honom sen i söndag?! VA? Gud vad fort denna vecka gått.
På fredag ska jag parta/middag med en massa tjejer! Hur kul som helst.
Nej nu har jag inget mer att säga, förutom att det är en 7jävla lång dag imorgon och min chef har inte ringt mig än...snurrboll!
hugs and kisses
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar