tisdag 28 september 2010

07:20-17:45

Inte fullt okej dag för min del. Helt slut!! Vet inte vart jag ska fästa mina ögon någonstans för jag är så trött. Internet är helt veck i skolan också och vi lever för internet i skolan. Så nu känns det som jag har kommer 7 mil efter trots att vi inte har gjort någonting "internet behövligt". onödig stress! Sitter för tillfälligt och dricker te(ovanligt?) och funderar på om jag orkar gå om 500m till putte och hämta säsong 6 av one tree hill. Det och en godispåse skulle rädda min döda kväll. Tänk att godispåsen alltid vinner!? ut och springa eller godispåse? godispåse, plugga eller godispåse? godispåse, gurka eller godispåse? .....båda. Jaja, ni förstår vad jag menar. Har sån sjuk träningsvärk i magen så jag gråter av att skratta lite, förbjudet att ha sån värk!
Gud vad jag längtar till jul också! Redan börjar skrivit önskelista, haha! Ja jag vet jag lever kvar i att vara barn och skriva önskelista som jag skickade till tomten, trodde jag... Var ju pappa som fick den. Det jag skulle säga var att den är redan lång och det är 3 månader kvar....
Japp! Nu har jag bestämt mig för att gå och hämta den satans säsongen.
Detta inlägg var till Wian också, varsegod gumman!:*




några av världens bästa människor!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar