onsdag 22 september 2010

migrän-dag

amen tja! spenderat denna dag i sängen. När klockan ringde halv 7 imorse och jag satt mig upp i sängen insåg jag att jag inte skulle kunna ta mig till toaletten pga avv mitt huvud höll på sprängas. Så jag la mig ner igen, och vaknade inte förrän tio i tolv sen. Känner fortfarande av den satans värken! Hoppas bara på att det inte kommer tillbaka för imorgon måste jag till skolan och jobba. Just nu sitter jag och kollar på idol, dricker te och knaprar marianne! apgott säger jag bara.gööörgott.
Var meningen att detta inlägg skulle vara publicerat för över en timme sen...men vad hände? Jo halv åtta hos mig va på tv, och det är någonting som inte går att missa. Skrattar lika mycket varje gång. Jag bara älskar mannen bakom alla roliga kommentarer. Gjorde min kväll kan jag säga!
Nej fy vad tråkigt inlägg detta blev, nu ska jag vara tyst!
hejhå

snyggggg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar