fredag 24 september 2010

h.e.l.g

FREDAG! herregud vad jag har längtat till denna dag, helg gott folk,helg! Är lite små sne just nu. Har gått och väntat i 1½ timme på att ha 10 min franska lektion....surt. Fick iallafall vg+ på min kära dialogtext.Tur de! Känner mig som en superduper bra vän just nu! riktigt kap är vad jag är. Sitter och väntar på min bebis Johanna som slutar om sisådär 50 min!!! ojojOJ vad hon ska få betala för detta.
Var på en lite smygtitt i igor på lunchen, INSANE!! tappar ni bort mig vet ni vart ni hittar mig. Jag kommer bo där. damn! Jaja, nu ska jag inte hetsa upp mig igen. Det är just vid sånna här tillfällen man vill att klockan ska flyga iväg, men icke. Nu har det gått 2 minuter sen jag kolla på klockan sist och för mig var det en kvart sen, minst! Funderar på att springa upp och kidnappa jojen, tror hon skulle vara mig evigt tacksam faktiskt.
Imorgon är det klackar i taket, rosa och svarta ballonger i hela huset! party-time. Mamsen har fyller hela 30 fina år och ska fira detta med en dunder fest med SATC tema. Jag taggar redan!
Nästa helg kommer det tidernas bästa helg på länge! Jag och jojs ska smida lite planer...hihi. Nej men nu börjar detta bli lite långt, ingen orkar ändå läsa.
heiipa

SP09B, hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar