lördag 4 september 2010

Far away

Vad är detta för en dag? Blir tokig. Kan ha haft den mest tråkiga och sorgsna dagen på tusen år...trots att det har varit skapligt varmt ute, klar blå himmel och sol!! Mirakel ju.
Började dagen med att vakna kl 7 imorse? Var hur pigg som helst då. La mig halv 11 igår också...kan ju ha varit det. Somna iallafall om vid halv 8 igen....vilket är lika med döden. För en timme senare skulle jag upp och iväg till badhuset med mamma för ett spinning pass klockan halv 10. Ja..det spinning passet som inte gick. Så vi stog där och såg ut som fån med tränings outfiten på. Men när vi ändå hade tagit oss så pass långt för en lördags morgon så tog vi ett gympass på en timme. Hemma halv 11 igen. Hur skönt som helst, så nu har vi hittat våran lördags-morgon-syssla(?)
Ligger just nu i min soffa och lyssnar på Nickelback...ett underskattat band för alla som gillar rock av något slag. Texterna är så klockrena. Insåg precis att jag är helt alone hemma också, och jag har inte ätit något middag än heller. Måste ta och fixa någonting åt den lilla magen.
Nej känner för en riktigt depp film i min ensamhet...puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar