måndag 20 september 2010

her eyes make the stars look like they're not shining

Hej! Idag är jag helt slut. Jag vet inte vad det är med mig för jag har inte gjort annat än legat och sovit i helgen...och nu känner jag mig helt klubbad. Orkar inte ta fram naturen och historian och plugga det sista trots att jag har prov imorgon. JA! nu slog jag i mitt knä så katten flög upp i luften, sk-önt! Ser även två så kallade fjortisar sitta utanför mitt fönster mitt i vägen och röker..dom tycker förstås att dom är hur tuffa som helst! Jag små ler bara och tycker synd om dom, vilket dom irriterar sig på för dom tycker ju att jag är dum i huvudet som ger dom uppmärksamhet(men ur deras synvinkel har jag ingen tv hemma bara). sen går dom hem och slänger in en status på face där dom beklagar sig över sitt liv och ska ta självmord. Då helt plötsligt ska dom ha ens uppmärksamhet?! Energislukare!
Nåja, nog om det! Just nu är Sverige uppe i ett politiskt dilemma och jag sitter och skriver om fjortisar.
Tror nog det mesta är sagt inom det området. Kan bara stryka under att ni som röstade på SD är ute och cyklar!!! ta och kom hem istället! klart slut.
Nu ska jag plugga kalla kriget och kemi.
pussdå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar