fredag 3 september 2010

Blow my mind

Hola människor! Just nu sitter jag och lyssnar på en av dom bästa låtarna som kan ha gjorts detta år. Robyn- Dancing on my own. Hur bra är inte den?! Jag tröttnar aldrig. Brukar lyssna sönder bra låtar efter bara nåra veckor. Men denna håller sig på topp. Blir så sjukt glad av den trots att texten inte är på peppande precis. Den är bara enastående bra!
Sitter även om små skrattar åt min söta mest älskade kattskrälle som jamar varje gång jag säger hej! tokig, något fel är det ju iallafall. Har ingen bild på mitt säng monster just nu. Hon är ju bara världens sötaste.
Onsdags och torsdags jobbet gick kanon. Huvudräkningen finns nog där bak ändå. Vi står i kiosken och frestas av massa smaskens i 5 timmar!! Förstår inte hur jag kan hålla mig borta vilket jag gjort hittills...får se hur länge det varar.
Nej måste faktiskt kolla lite på den där matte, för jag fattar inte mycket av y=kx+m och f(x)= 3x+4..... men snart gör jag, Sen ska jag på hockey.
he-j

todays outfit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar