torsdag 16 september 2010

chokladbollar och röda hörselkåpor

hallå! ligger nu i min säg och luktar kaffe och diskmedel efter 6 timmar slit på jobbet. Slit och slit, dom vanliga rundorna med folk. kl 4 kommer alla småbarn som ska ha klubbor, 5 kommer kören, 6 kommer dom efter kören, halv 8 kommer kära gubbgänget som kommer varje torsdag samma tid och ska ha chokladbollar och kaffe. Där emellan pekar vi vart toan ligger och har kul. Något av det roligaste måste ju vara när larmet går. Då måste man springa ner en trappa till en dörr, påvägen ska du greppa ett par sjukt fula röda hörselkåpor och en pekpinne.Samtidigt som du springer sätter du på dig dessa kåpor. När du kommer fram till dörren börjar pekpinnens jobb. Att peta på en knapp som sitter uppe i hörnet i taket. Sen är det klart, kan du gå lugnt tillbaka och vara nöjd med din insats! humor. Nu är jag trött.
Imorgon börjar jag 8 och slutar 11, love it! Nu måste jag sova skulle jag tro. Helt slut.
Godnatt!

lovelovelove
glenpanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar