torsdag 23 december 2010

1 dag till julafton, 8 dagar till 2011, 30 dagar tills jag blir 18!! det går bra nu

torrt här...i know! har bara inte haft någon lust att skriva. Skrivit tillräckligt i skolan känner jag. Just nu är jag extremt avundsjuk på alla som sticker till Thailand, och det är inte en precis. Tror jag räkna mig till 5 fina vänner som ligger på playan och klagar på att dom svettas... klaga på ni, gör de bara! Själv ska jag snart ut i snöstormen men mami för att hitta dom sista julklapparna och även födelsedagspresent till dom sena barnen(patric!). Som om man inte har nog med att hitta julklappar till alla?! Jaja, blir bra det här tror jag! Lyssnar på musik som bara den just nu och är sjukt taggad till nyår! herre. Hoppas bara mina klänningar hinner komma.
I brist på bilder så slumpa jag fram två stycken för att göra detta inlägg lite roligare...vet inte om jag lyckades.
Stan nu, hejhå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar