torsdag 30 december 2010

ensam och övergiven

Jahaja, nu har i stort sett alla i denna lilla kommun satt sig i bilar upp till sälen, inklusive min man...nyår alone? otippat. Tackar goda makter för att jag har underbara vänner. Tjejmiddag och massor med patry räddar nog mitt nya år ganska bra. Taggar redan...själv. Nej ska väl sluta tycka synd om mig själv, och göra något vettigt i stil med plugga. 300 sidor psykosocial bokanalys, någon som känner sig bekant med de? Inte? Nej, inte jag heller men jag ska göra det. Menar så svårt kan det väl inte vara ändå? Bara ordbajsa så blir det nog bra.
Oh herre höll på glömma bort att jag fick mina klänningar i tisdag!!
Nej nu fick jag mail från min lärare och måste plugga, ajaj kapten!
Krånglar med bilder, så detta inlägg blir väldigt meningslöst och...torrt.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar