söndag 19 december 2010

Den vanliga oturen slår till...igen

Ja, vad hade jag förvänta mig? Mina älskade klänningar som jag sett fram emot så galet mycket så jag gått och lagt mig tidigare om kvällarna för att veckan ska gå fortare... ÄR SENA! Det har blivit något fel vid beställningen så jag fick beställa om båda klänningarna i fredags och dom har gått upp i pris dessutom! lucky me. Fick även lägga ut extra pengar för att dom skulle komma fram om 4 dagar istället för den 7 januari... Lyssnade på radion igår och fick höra att vädret i England är kaos så allt flyg står still, folk fick sova i sina bilar på motorvägarna för det gick inte och ta sig fram. Ber till gud varje kväll att mina klänningar kommer komma fram innan nyår.
Well well, kom hem från Jen för inte så länge sen. Spenderade min natt där, myspys! Vi bakade knäck och spelade monopol igår, kollade även en film... eller ja, såg väl halva innan båda låg och snarka. Går ej att lägga in bilder just nu, så får se om det funkar om ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar