torsdag 16 december 2010

"#%(/!/½!%/"#%¤ !!

ungefär såhääääääär arg är jag just nu. Va i helvete är det för fel på folk?! moralen är som bort blåst. Fan inte okej! Fick veta att man blev avskedad idag pga, skrattar ju av irritation, att en annan på jobbet köpt på sig en lägenhet människan inte har råd att betala hyran på så han måste ha fler timmar för att kunna betala sin skokartong och dessa timmar blev ju såklart mina. Dör lite inombords. Bara leta nytt då, som alla andra 18 åringar i sverige. Lycka till!! Nej, måste sova innan jag har ihjäl någon känner jag. Så fruktansvärt arg! Hela mitt kommande år kan tacka för sig redan nu. För utan jobb, blir det ingen shopping i paris, ingen resa med goda vänner, ingen peace and love, inga äventyr, ingen party sommar, inge gotland, ingen ny skinnjacka...osv osv osv. Alla mina planer går helt enkelt åt skogen, och nu går jag i säng. hej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar