söndag 5 december 2010

lungor säljes, väl använda i 17 år

sitter här och drömmer mig bort till sommar och värme! Hitta massor med sommarbilder och roligheter. Hitta även roliga filmklipp från Erikas och Lindas fest i somras. Galet kul! Suttit här och skrattat för mig själv i 5 minuter. Älskar att ha världens bästa vänner. En fet puss ska alla ha.
Insåg nyss att jag är i stor sett ledig imorgon och har tema-dag på tisdag då Paolo Roberto gästar min kära skola för en dag. Kan ju inte klaga först onsdag! Imorgon kväll jag har och min söta pingla johanna fått äran att representera vår samhälls profil på Öppethus kvällen för 9:orna. Glada och nervösa är vi inför de! Nej, nu ska jag och min hosta ta och palla oss till sängen och läsa lite historia.

hjärtat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar