söndag 12 december 2010

up, down, inside out

Tror nog jag haft den roligaste dagen på länge idag. Dom börjar bli sällsynta, men idag tittade en sån dag fram! Färgade mamis hår och hon slinga mitt, PAIN! fy sjutton vad ont det gör att gräva med den där pinnfan i huvudet. Helt öm nu. Vill man vara fin får man lida pin sägs det. Sen satt vi i TRE TIMMAR och letade klänningar till nyår. Kollade igenom hela internet tror jag. Helt sjukt vad svårt det är att hitta den perfekta tygbiten för ett rimligt pris!! Efter tre frustrerande timmar och 2000, bokstavligt talat, klänningar senare är dessa två nedan beställda från England! crazy.(en vecka!!)
Och så förstår jag att ni tänker på vilka puckon som gjort dom fulaste busselullarna någonsin!? Jo, det är jag och min kära mor. Vi är inte som alla andra och detta blev resultatet av vårat flitiga bakande. Bullarna fick även specifika namn vart eftersom dom blev tillverkade. Downie, papakringla, bröstet, fulo osv. Ett gott skratt fick vi oss iallafall. Tjockisarna och vi.
puss




ful och ännu fulare

1 kommentar: