fredag 10 december 2010

där, PILEEEEN!

haha, alltid kul att vara med min bästa Jen. Blev att sitta och uggla i skolan fram till 1 idag, skrev ett prov på de, gick kanon tror jag. Träffade Jen vid 2 tiden efter de kila vi runt. Toka oss som vanligt, köpte någon julklapp. Slog på stort och köpte mina skor nu! herre min gud vad det tog i plånboken. Jaja nu ligger dom framför mig och ser bra ut! Första gången på 1½ år jag säger att jag älskar Rudbeck! just nu. Vi har galet mycket plugg, helt sinnes. MEN, vi har cirkus en lektion om dan. Tror jag har haft 9 lektioner på hela veckan till skillnad från 20...love it! Nu är det en vecka kvar sen lever jag livet under tre veckor! Krigar sista terminen så har vi sommar11 snart. Nu är min positiva gräns nådd.
Ska ta mitt pick och pack och gå till putte och kolla idolfinalen med massa gottis. Hejhå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar