fredag 3 december 2010

so sick

HEJ! jag är fortfarande sjuk...haft feber sen i onsdags.Är lite piggare idag iförsig. Hoppas på att det går uppåt nu. Har inte tid att ligga sjuk just nu.
För övrigt har jag en katt som är besatt av mig! helt galet. vart jag än går så är hon hack i häl. Just nu sitter hon bredvid mig och bara stirrar på mig med sina söta ögon och jamar lite då och då när jag inte stirrar tillbaka. toker.
Sitter och kolla på Oprah på tv också. Helt oförståligt vad det finns för människor. Hon intervjuar en man som antastat sin egen syster när han var i 17 års åldern. Hans syster var då 7 år. HUR?!? kan man göra en sån sak. Han måste ju vara psykiststörd! Usch, känner sånt hat mot sådana handlingar. herregud.
Nåja...nu lämnar vi det för,  idag är det ingen vanlig dag för det är Amandas fördelsedag! hurra hurra hurra.
                                                             Grattis bästa kusin!


någon nyare bild hittades inte

i miss u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar