onsdag 12 januari 2011

10 långa dagar.

Hur jag ska stå ut? 10 galet långa dagar till man är vuxen. Pluggar teori för livet just nu! Herre jisses vad mycket det är. Men bara kriga, så kan man andas ut och vara stolt när man sitter med det där i handen sen. Kanske blir en road trip eller två i sommar.
Åh så underbart med sommar!! Massor med äventyr som ska planeras. Kan knappt bärga mig.

Längtar till Paris också! Vill börja packa redan nu, liteee tidigt. Men vad gör de?!
Nåja, var ledig idag så spenderade större delen av dag med Johanna på stan. Lunch på waynes, kika lite kläder och insåg att jag inte alls är sugen på att shoppa, överhuvudtaget. Hade detta varit en status på face hade nog mitt konto gillat det. Tills sist tog vi en fika på Rob's och prata i mun på varandra i en timme. Mysigare kan man nog inte ha. Stack iväg och kika hockey när jag kom hem, ångrar man ju. Sura förlora och jag förfrös mina tår. Nehej, nu blir det sängen och musica.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar