lördag 22 januari 2011

Idag är det ingen vanlig dag....

för det är min födelsedag!! 18 fina år har gått och jagkan knappt vänta på att detta år ska ta fart nu!

Blev en sushi kväll igår med två av mina finaste vänner. Massor med prat om allt mellan himmel och jord. Min kalender blev något fullkladdad när vi kom på att vi ska boka in alla våra äventyr som kommer ske under detta år. Hur kul!? Helt galet!
Just nu sitter jag i sängen och har precis tryckt i mig american pancakes med ananas och jordgubbar, mums!? Fick även 4 underbara presenter av mina föräldrar! Paris resan som jag redan avslöjat är en av dom och imorse fick jag dessa tok-snygga champagneglas från Ritzenhoff design, alla glas har en unik design, och till det fick jag såklart en flaska moët! Fick ett besök till frisören också, så får väl se vad som hittas på där! Förutom det har jag fått ännu en resa till Mallis i juni. Super glad tjej!!

Nehej nu ska jag ta och städa både mitt rum och mig själv. Puss

Ritzenhoff design



2 kommentarer:

  1. GRATTIS IDA!
    Ha en underbar dag, kramar E

    <3

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!! Min dag var kanon bra!:)
    Kram! <3

    SvaraRadera