lördag 8 januari 2011

trött och stressad

ajajaj, ingen bra kombination. Trött som ett djur vilket gör att min hjärna är väldigt seg men samtidigt så behöver plugga huvudet av mig idag. Hur ska detta gå? Ordbajsar och hoppas på det bästa.

Visste absolut inte vart jag var imorse eller ja, för en timme sen vart jag befann mig när min väckarklocka ringde utan att jag ställt den? Knasigt. Men, tänkte inte mer på de och kasta mig upp med höga förväntningar på dagen, pigg och såg ut som en nyponros... Nej det gjorde jag då inte! Kröp till soffan ihopp om att jag skulle vakna till på vägen, inga som helst förväntningar på dagen, vill bara bli klar med mitt plugg och mitt hår stod åt alla och kanter. Lovely morning. Nehej ni, kanske ska sätta igång med att plugga som jag tjatat om i hela detta inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar