söndag 23 januari 2011

Film och 3 liter vatten

Hallå! Har nyss tränat lite, helt slut som människa idag känner jag. Sitter och glor 3 filmer samtidigt på tv och dricker litervis med vatten. Har varit inne i stan idag och kilar runt lite. Hittade inte det jag hade hoppats på så kom hem lika tomhänt som när jag åkte, inte lika kul.

Igår hade jag hela släkten här. Vi tokar runt som vanligt, alla pratar i mun på varandra, alla är utspridda i hela huset, toan är jämt upptagen osv osv. Men vi har trevligt som sagt! Fick många fina presenter, kan inte vara gladare.
Men nu är man tillbaka till vardagen igen, skolan imorgon ända till 4, en spya på det. Känner inte alls för att dra mig upp halv 8 imorgon bitti.


Här kommer jag befinna mig den 25 juni!!



NU efter många timmars letande har jag hittat min jacka! Tok snygg och tok dyr. Men vill man vara fin får plånboken lida pin?! Den är för snygg för att motstå. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar