torsdag 20 januari 2011

Would you let me love you let me love you long time.

Nu sitter jag här totalt slut körd. Både ett idrotts pass på 1½ timme i skolan följt av en timme badminton med pappa! Känner att jag hittat tillbaka till livet nu.

Varit så sjukt taggad hela veckan på....ingenting?! Haft musik i öronen hela dagarna och dansat för mig själv. Som Jessi påminde mig om nyss; livet är en fest! 18 fyllda på lördag och jag har världens bästa vänner!
Åh sitter och kikar lite på jackor, hittar ju en och annan snygg! Är det någon rik generös människa där ute som vill donera lite pengar till mig så är det heeelt okej. Kan behöva en slant eller två nu när man är arbetslös! fortfarande små sur över det där. Nåja, livet går vidare och pengar är inte allt. HÖRRNI det är fredag imorgon! Kalas bra, har man lite tid att shoppa en tröja eller två. Sen blir det sushi med två sötnosar. Hur gott låter inte de?

Nej, ska ta och göra lite te och äta lite choklad. Det brukar hjälpa när man ska trycka in franska grammatik i huvudet.

Nu har det blivit jätte många bilder på endast mig själv och det är bara för jag älskar mig själv så sjukt mycket! He he, nehej ni. Jag har brist på bilder, faktiskt. Behöver en ny kamera.... pappa:):):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar