söndag 16 januari 2011

At some point my breath goes away and my heart stops beating and i can't help it.

Insåg precis att jag kommer vara "den mobbade" denna termin. Den i gänget som vi andra skrattat åt för att en person inte ha språk lektionen på samma tider som alla andra. Nu är det min tur... Det jag kan glädja mig åt är att jag är den enda som har sovmorgon. Den krockar med det faktum att jag bor i lilla Surahammar vilket gör att mina sovmornar bara är 30 min längre sömn. Någon måste ju tycka synd om mig? Om jag inte har nämnt det förut så gör jag det nu, jag hatar franska! Sådär ja. 4½ månad kvar, sen slipper jag få ångest varje söndag över att jag har franska 3 lektioner i veckan. Tacktacktack!

Nu ska jag ta mitt humör och slänga mig i säng. ingen puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar