tisdag 4 januari 2011

bye bye miss american pie

min torka fortsätter. Ja, lika torr som min hand just nu. hemskt. Idag har jag....pluggat, pluggat, läst bloggar, och kollat på film. Det är väl ungefär så hela mitt lov har sett ut. Ohändelserikt, grått och allmänt deppigt förutooom nyår som var galet ruligt. Lägger väl ner tid på helt fel saker skulle lilla jag gissa på, och jag tror jag har rätt. Uppryckning nu.
Var på begravning igår, lilla gammelfarmor. Tror nog jag förbrukade alla mina tårar för i år. Men får tänka positivt, hon har de bättre nu. Du kommer alltid finnas med oss.
Igår insåg jag även att jag måste skaffa mig ett jobb och klippa mig på de, och det nu! Med en Paris resa bokad i april, troligen en weekend till England i maj, Mallorca, en Kos resa under diskussion så känner jag att min plånbok inte räcker till. Inte ricke rik precis... meeen det fixar sig. Vill man så kan man- som mina föräldrar bankat i mig sen jag kila runt i mockasiner. Neeehe, nu ska jag kasta mig i sängen och sova som en gris. 8:22 tåget till Hallsta.


now i'm better than you ever will be.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar